vineri, 20 martie 2015

Prajitura cu chefir si piersici






Ingrediente : dimensiunea tavii 20*25 cm. Eu am folosit o tava de 28*40 cm si am cantarit o data si jumatate ingredientele.
-1 pahar de chefir de 150 g (sa folositi chefir, eu am incercat si cu iaurt natur, dar nu a iesit la fel de buna)
-150 g zahar pudra
-1 plic de zahar vanilat
-300 g faina
-100 ml ulei
-5 oua
- 1 plic praf de copt
+piersici / caise dupa gust. Se pot folosi fructe proaspete sau din compot. Se pot folosi si altfel de fructe.
Preparare :
Ouale intregi se freaca cu zaharul, vanilia (cu mixerul),se adauga pe rand uleiul, chefirul, praful de copt si faina cernuta (se cerne faina ca prajitura sa iasa mai pufoasa). Se toarna amestecul intr-o tava tapetata cu hartie de copt siliconata, se aranjeaza deasupra piersicile/caisele taiate felii si apasam fructele putin in compozitie.
Se coace in cuptorul preincalzit, la 180 grade, pana la proba cu scobitoarea. Se presara deasupra cu zahar pudra.

Pofta buna !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu