vineri, 20 martie 2015

Tiramisu cu crema de lamaie




Ingrediente :
-300 g piscoturi
-500 ml smantana (20-25 % grasime)
-500 ml frisca lichida (Meggle, Hulala etc) Eu am folosit Meggle.
-2 lamai
-12 linguri zahar pudra
-1 plic zahar vanilat
Preparare :
Smantana se omogenizeaza (cu mixerul) cu zaharul pudra, vanilia si coaja razuita de la cele doua lamai.
Separat se bate frisca si se incorporeaza pe rand amestecul de smantana si zeama de lamaie dupa gust. In reteta scria zeama de la amandoua lamaile, dar n-am pus asa de mult, fiindca iesea prea acra crema. Depinde si de marimea lamailor, dar si de gustul fiecaruia.
Intr-un vas se pune un strat de piscoturi (jumatate), se intinde jumatate din cantitatea de crema, se aseaza restul de piscoturi si restul de crema. Deasupra se presara pudra de cacao sau ciocolata razuita. Eu am presarat pudra de cacao instant (Nesquick, Brumi etc) si am razuit si putina coaja de lamaie.
Pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu